marți, 23 aprilie 2013

Jumatatea Mea Stie Episodul 1 VIDEO

Jumatatea Mea Stie - Episodul 1 din 11.05.2013 difuzat pe Kanal D. "Jumatatea Mea Stie" este cel mai spectaculos show de concurs iar in fiecare editie a show-ului, un cuplu din cele patru concurente, va pleca acasa cu o masina.

Prezentatorul emisiunii "Jumatatea Mea Stie" este Cove iar simpaticele ajutoare ale lui sunt Andreea Tonciu si Ionut Iftimoaie. 


Episodul 1 "Jumatatea Mea Stie" de pe data de 11.05.2013 poate fi vizionat mai jos. Va uram vizionare placuta si va asteptam aici pentru urmatorul episod "Jumatatea Mea Stie".
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...
Bloguri, Bloggeri si Cititori